ZASADY UDZIAŁU INTERNAUTÓW W KONFERENCJACH TRANSMITOWANYCH ONLINE
1. Internauci mogą brać udział w konferencjach zadając pytania w języku polskim, w formie pisemnej, na adres poczty elektronicznej: konferencja@trybunal.gov.pl.
2. Pytania mogą być nadsyłane najwcześniej 7 dni przed terminem konferencji oraz w czasie trwania konferencji.
3. O kolejności zadawania pytań decyduje Zespół Prasy i Informacji, zaś w trakcie trwania konferencji, prowadzący konferencję.
4. Nie będą uwzględniane pytania niezwiązane z tematem konferencji oraz w sprawach indywidualnych. Przedmiotem pytań nie może być uzyskanie porady prawnej lub interpretacja przepisów.
5. Zespół Prasy i Informacji zastrzega sobie możliwość niezadania pytania spełniającego warunki określone w pkt 1, 2 i 3, jeżeli nie pozwolą na to ramy czasowe, albo przebieg konferencji.
6. Na wiadomości nadsyłane na adres: konferencja@trybunal.gov.pl nie będzie udzielana indywidualna odpowiedź.