Publicystyka
Na wokandzie: Gry medialne
dziennikarz| Ludwik Wittgenstein| manipulacja| media| opinia publiczna| przekaz| telewizja| wizerunek publiczny| wywiad telewizyjny
włącz czytnikW relacjach z mediami zawsze trzeba pamiętać o tym, że prawdziwym odbiorcą komunikatów nie jest dziennikarz, tylko widzowie, słuchacze czy internauci. Medium stanowi zatem jedynie narzędzie, dzięki któremu prawnik może oddziaływać na społeczeństwo, na swoich obecnych i przyszłych klientów. Stąd w interesie prawnika leży, by w mediach się znaleźć. Ważne, by na tej obecności jego wizerunek nie ucierpiał, a wręcz przeciwnie – stał się bardziej pozytywny i efektowny.
*Autor jest doktorem habilitowanym, kierownikiem Katedry Języka Mediów i Komunikacji Społecznej Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL.
Na wokandzie
Poprzednia … 5678 Następna
Zawartość i treści prezentowane w serwisie Obserwator Konstytucyjny nie przedstawiają oficjalnego stanowiska Trybunału Konstytucyjnego.
Artykuły powiązane
Brak art. powiąznych.
Załączniki
Komentarze
Polecane
-
Oświadczenie Andrzeja Rzeplińskiego, prezesa Trybunału Konstytucyjnego
Andrzej Rzepliński -
Kaczorowski: Mitteleuropa po triumfie Trumpa
Aleksander Kaczorowski -
Piotrowski: Trybunał Konstytucyjny na straży wolnych wyborów i podstaw demokracji
Ryszard Piotrowski -
Prawnicy wobec sytuacji Trybunału Konstytucyjnego, badania i ankieta
Kamil Stępniak -
Skotnicka-Illasiewicz: Młodzież wobec Unii w niespokojnych czasach
Elżbieta Skotnicka-Illasiewicz
Najczęściej czytane
-
O naszym sądownictwie
Jan Cipiur -
Przepraszam, to niemal oszustwo
Stefan Bratkowski -
iACTA alea est
Magdalena Jungnikiel -
TK oddalił wniosek Lecha Kaczyńskiego dotyczący obywatelstwa polskiego
Redakcja -
Adwokat o reformie wymiaru sprawiedliwości
Rafał Dębowski
Brak komentarzy.