TK



Żeby biurokracja działała lepiej trzeba dać jej mniej do roboty

administracja| biurokracja| Donald Devine| Reagan

włącz czytnik

Rozmawiał Krzysztof Nędzyński

Donald Devine jest ekspertem Heritage Foundation. W latach 1981-1985 był Dyrektorem Amerykańskiego Biura Zarządzania Personelem. Radyklanie obciął budżet wynagrodzeń administracji federalnej, zniósł przywileje emerytalne i zdrowotne pracowników federalnych. Wobec gwałtownej opozycji został zmuszony do wycofania swojej kandydatury na drugą kadencję na tym stanowisku. Napisał m.in. „Political Culture of the United States”, „Reagan Electionomics”, „Restoring the Tenth Amendment”.

Obserwatorfinansowy.pl

Poprzednia 2345 Następna

Debaty

Zawartość i treści prezentowane w serwisie Obserwator Konstytucyjny nie przedstawiają oficjalnego stanowiska Trybunału Konstytucyjnego.

 
 
 

Załączniki

Brak załączników do artykułu.

 
 
 

Komentarze

Brak komentarzy.