Publicystyka



Jak się dochować obywatela

Iustitia| MEN| sądownictwo| system prawny| wiedza o społeczeństwie

włącz czytnik

Metoda zasto­so­wana przez MEN pro­wa­dzi jedy­nie do cho­wa­nia led­wie piśmien­nych nie­uków, potra­fią­cych jedy­nie zapeł­niać por­tale inter­ne­towe obe­lży­wymi i bez­myśl­nymi komentarzami.

Tu też muszę się zgo­dzić z opi­nią sto­wa­rzy­sze­nia „Iustitia”.

„Osoby wycho­wane we wska­zany spo­sób będą lek­ce­wa­żyć sądy jako organy Pań­stwa (a np. nagminne lek­ce­wa­że­nie wezwań do sądu jest istot­nym powo­dem prze­wle­kło­ści postę­po­wań w Pol­sce), nie będą pra­wo­rząd­nymi oby­wa­te­lami, nie będą sza­no­wały wyro­ków, a każdy wyrok nie­zgodny z ich ocze­ki­wa­niami odbie­rały będą jako wynik nie­wąt­pli­wej korupcji.”

Jako osoba wycho­wana ina­czej pra­gnę dołą­czyć się do apelu sędziów o wyco­fa­nie tego pod­ręcz­nika ze szkół.

Rezer­wuję sobie rów­no­cze­śnie prawo do dal­szego, kry­tycz­nego patrze­nia na kon­dy­cję pol­skich sądów, tym bar­dziej, że zarzuty przed­sta­wiane w pod­ręcz­niku uwa­żam i tak za zbyt łagodne.

studioopinii.pl

 

 

Poprzednia 123 Następna

Publicystyka

Zawartość i treści prezentowane w serwisie Obserwator Konstytucyjny nie przedstawiają oficjalnego stanowiska Trybunału Konstytucyjnego.

 
 
 

Załączniki

Brak załączników do artykułu.

 
 
 

Komentarze

Brak komentarzy.