TK



Dziewiętnaste życie ustawy medialnej. Od 1992 r. walka toczy się głównie o stołki

abonament RTV| Jan Dworak| KRRiT| media publiczne| nadawcy| ustawa medialna

włącz czytnik

Zachowaniem równowagi między realizacją misji mediów, a ich opłacalnością zajmuje się KRRiT. Zatwierdza ramowy program telewizyjny i radiowy, m.in. procentowy udział w czasie antenowym reklam czy audycji zagranicznych producentów. Głównym celem Rady jest „ochrona wolności słowa w radiu i telewizji, samodzielności dostawców usług medialnych i interesów odbiorców oraz zapewnianie otwartego i pluralistycznego charakteru radiofonii i telewizji”.
MamPrawoWiedziec.pl

Poprzednia 3456 Następna

Państwo

Zawartość i treści prezentowane w serwisie Obserwator Konstytucyjny nie przedstawiają oficjalnego stanowiska Trybunału Konstytucyjnego.

 
 
 

Załączniki

Brak załączników do artykułu.

 
 
 

Komentarze

Brak komentarzy.