Publicystyka



Między Szwecją a Grecją — czas na uczciwość

Arendarski| Corporate Social Responsiblity| etyka biznesu| Grecja| Szwecja

włącz czytnik

[iv] Kim Langfield-Smith: Developing Co-operative Buyer Supplier Relationships: A Case Study of Toyota.  Journal of Management Studies, May, 1998.

[v] Jeffrey H. Dyer, William G. Ouchi:  Japanese-style partnerships: giving companies a competitive edge.  Sloan Management Review Fall, 51–63 1993.

[vi] James Thompson, The Next Gear BRW March 1–7 2007

[vii] Jane Searle Return of Service BRW, March 1–7 2007

[viii] Gary Hamel, CK Prahalad, Competing for the Future

studioopinii.pl

Poprzednia 4567 Następna

Publicystyka

Zawartość i treści prezentowane w serwisie Obserwator Konstytucyjny nie przedstawiają oficjalnego stanowiska Trybunału Konstytucyjnego.

 
 
 

Załączniki

Brak załączników do artykułu.

 
 
 

Komentarze

Brak komentarzy.